poniedziałek, 12 października 2015

Nie ma rzeczy niemożliwych!

Chciałabym bardzo serdecznie powitać wszystkie panie odwiedzające “Biznes Kobiet z Klasą” tym o to krótkim filmem. Filmem który mnie osobiście złapał za serce i sprawił, że łzy potokiem popłynęły ze wstydu, że czasami stojąc przed jakimś wyzwaniem lub decyzją, doświadczając jakiejś sytuacji, błędnie wydaje mi się, że czegoś nie mogę, że czegoś mi wciąż brak itp…Tak tak bo mimo iż bardzo wytrwale pracuję nad swoimi myślami zdarza mi się raz do roku słabszy dzień. Każdy sukces, każde osiągnięcie zaczyna się w głowie od prostego stwierdzenia "mogę", a następnie upartego trzymania się tej myśli!



Moje drogie panie
Ile z was stoi przed decyzjami typu:
  • zostać na tej ciepłej posadce mimo, że wypaliłam się strasznie i absolutnie nie cierpię tego czy zacząć coś nowego, nieznanego?
  • otworzyć swój biznes czy spalać się dbając o cudzy biznes?
  • przed wyborem studiów sprawdzić jakie zawody są tzw. zawodami przyszłości czy podążyć za głosem serca, pasji?
Ile z was boryka się z myślami typu:
  • to nie ma sensu, na tym nie da się zarobić;
  • tego się nie da zrobić;
  • już dawno ktoś to wymyślił;
  • inni są lepsi, mi się nie uda;
  • to zbyt ryzykowne, a co jak nie wyjdzie;
  • nie jestem wystarczająco dobra, lepiej cieszyć się z tego co jest, a nie kombinować coś nowego
  • na marzeniach nie da się zarobić itp itd….

Podam tu przykład mojego brata który jako bardzo młody chłopak grał w gry komputerowe i gdy powiedział mojemu ojcu, że chciałby pracować przy grach, został wyśmiany i usłyszał, że to nie jest praca, że gry komputerowe to strata czasu i powinien zabrać się za coś co przyniesie mu dochód itp….obecnie mój brat pracuje w firmie tworzącej jedne z najbardziej popularnych gier takich jak “Diablo”…..a przecież się nie da.
Moje drogie panie wszystko zależy od tego co jest w naszych głowach i tylko od tego. Nie od sytuacji, od innych ludzi itp ale od nas samych. Punktem zapalnym przy podjęciu JAKIEJKOLWIEK decyzji jest jedno słowo “I can!”,  “mogę wszystko! dam radę w każdej sytuacji”!! Chcecie dowodu, że to działa zapraszam na film!


Z pozdrowieniami,

Zespół Biznes Kobiet z Klasą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.